14/09/2016

Felicia Tilea - Olímpica rumana no CEP Campolongo




Ver máis fotos

Esta primiera semana de clases comezamos, afortunadamente, coa presencia de Felicia Tilea, una lanzadora de xavelina rumana que vive en Pontevedra, cun amplísimo currículum,  no que destacamos a participación  en 4 olimpiadas (Atlanta, Sidney, Atenas e Beijing)  co seu país, e algún subcampionato mundial ,   chegando a participar na súa derradeira olimpiada (2008-Beijing, China ) con 41 anos de idade. Dicir que a parte de adestradora de Atletismo tamén é Licenciada en Educación Física.
Contounos, entre outras cousas, como chegou con moito esforzo a  ser unha campiona nesta proba de atletismo.
Se alguén quere iniciarse en atletismo con esta campiona pode falar cos mestres/as de E. Física para poñerse en contacto con esta .

Ver anos de todas as olimpiadas

Ver artigo de 1995 relacionado con Pontevedra

4 comentarios:

  1. Felicia es de esas personas difíciles de encontrar, entregada al máximo al desarrollo de una sociedad, altruista, desinteresada,comprometida...el niño que se ponga en sus manos recibirá no solo un buen entrenamiento si no una gran carga de valores para la vida. Animaros padres y madres y apuntad a vuestros hijos con esta campeona dentro y fuera de la pista. Un abrazo, Víctor Arufe www.victorarufe.com

    ResponderEliminar
  2. Moi interesante. Descoñecíamos que esta campiona vivise por estas terras!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Pues vive por estas tierra y está deseando demostrar lo que vale y lo que sabe.

      Eliminar